En för alla ingen för nån

Pratade just med Maja i telefonen, hon hade stor stryk av ångesten. Vilket jag också hade haft om jag ringt och skällt ut Krister från Ensam mamma söker...... Varför hon gjorde det ska vi inte gå in på men jag tyckte att han definitivt förtjänade det hihi. 3 gånger var antalet gånger hon försökt komma in på krogen. Jag är nog ändå glad att jag inte gick ut igår haha!

Vaknade med ena ögat helt ihopklistrat , det var inge mysigt. Funderar på om jag ska käka frukost och sedan hoppa in i duschen. Ska nog ta det jävligt chill några dagar fram över så ögat får chans att återhämta sig. Så det blir nog en innesittardag idag idag idag idag.
Åh du öga! Vad har jag gjort för att förtjäna det här?!

Kommentarer
Postat av: maja

heheheh...

2009-08-22 @ 12:59:34
URL: http://mraattamaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

mest troligt karatefylla.. ?

2009-08-23 @ 12:27:40
URL: http://mariaedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0