Tre månader idag.

Åh! Jag är såå kär i Åsas nya hund, en liten puli som är så lugn och fin och snäll. Den har ännu inget namn utan kallas bara tjejen för tillfället. Ylva och Åsa tycker den ska heta Berta. Berta! Hade jag fått heta Berta så hade jag tagit livet av mig. Tycker den borde heta Siri, eller Muffen, hihihi ^^ Sen var jag hundvakt åt Mikko, det var roligt. Det var mindre roligt när han bajsa, men jag klarade det galant.

Dom har hållit på att byta vattenrör eller nått här i huset, så vi har inte haft något vatten, därav har jag inte kunnat börja laga middag. Nu har det kommit tillbaka men det är en brun trögflytande sörja som sprutar ut som diarré från en av kranarna och stänker ner hela badrummet. Det är riktigt trevligt må jag säga. :) Lite typiskt är att jag just idag behöver använda ganska så mycket vatten i maten eftersom jag ska laga soppa. Det är då typiskt. Nu ska jag dammsuga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0