Nytt inlägg

Tog mig i kragen och drog mig upp ut sängen alldeles nyss, är så otroligt trött, låg vaken nästan till halv 4 och tänkte en massa. Alltid när jag ligger vaken så får jag för mig en massa saker, hemska saker. Den här gången var det om svininfluensan haha! Men allvarligt. Det finns inget värre än att ligga i dvala och vrida och vända på sig i oro över något. Dety är det värsta jag vet. Att vakna i vargtimmen, den skrämmer skiten ur mig.

" Vargtimmen är nattens sista timmar på dygnet, precis innan dagsljuset återvänder. I folktron är vargtimmen dygnets svåraste timmar. Det påstås att det föds fler barn under dessa timmar än på resten utav dygnet. Likaså sägs det att fler också dör under dessa timmar. Vidare tror man att det är under dessa timmar vi plågas utav våra värsta mardrömmar, och att den sömnlöse vid samma tidpunkt upplever svår ångest "

Andra dagen i skolan, det var nice. Inte för att vi gjorde så där överdrivet mycket. Hälsade på dom nya ettorna (dom såg rädda ut. Som dom bör vara..) fick lite information om årets händelser och sedan utdelning av tider till instrumentlektioner och sedan slut.

Och nu blev jag fruktansvärt ledsen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0