Desperado

Gav mig ut på en springtur vid tolvtiden och först nu är jag tillbaka hemma igen. Har fördrivit timmarna på TT. Där har jag pratat lite med Sandra, repat med bandet, lekt med Åsas hund (som jag kallar antingen navelluddet eller rattmuffen men som nu mera är döpt till Pucko) Jag och Åsa hamnade i en vild diskussion om BHar, brun utan sol och hunduppfostran.

Sen tittade jag lite på när Sandra och Ylva spelade yatzy och jag kunde såklart inte hålla min stora trut utan frågar Stenne om dom långa mickarna (som ska användas av ljud och ljustekniker) som står på ett av borden.

Jag: (Börjar fingra på en av mickarna) Vad är det här?
Stenne, Janne och Mårten sitter och tittar på mig men ingen svarar på frågan.
Jag: Va? Vad är det för något? Vad gör man med dom?
Dom fortsätter titta på utan att svara.
Jag:(Nöjd) Ja men det är ju sånnadära som man har där bak!
Stenne: HAHAHA! SOM MAN HAR DÄR BAK!?
Alla tre börjar skratta.
Jag: Men va fan! jag menade sånadär mickar man har där bak vid ljud och ljus!

Typiskt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0