Killing loneliness

Idag har vi haft våran första ljudtekniklektion med Zax Mackrisson. Han är för rolig ibland. Gillar när han börjar berätta om något och sedan ändrar sig för att istället börjar prata om helt andra saker. "Vet ni vad det där här är förnågot? Eller nej föresten det behöver ni inte veta, det tar vi senare. Men det här då? Eller vi kommer till det, senare. "

Max: Ljudteknik handlar om in och ut om ni fattar vad jag menar hähä.
Jag: När jag fick hjälpa Timbuktus ljudtekniker att sätta i kablar och jag inte visste hur jag skulle göra så sa han att det är som blommor och bin.
Max: Kunde inte ha sagt det bättre själv!

Så idag har vi fått lära oss att lägga en kabel höhöhöhö!

Ska snart iväg och repa, vi har stora planer på G.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0