Heaven and hell

Ikväll var jag Elin, Johan och Dennis i järnvägsparken och kikade några band. Det var ganska bra tyckte jag, kanske inte så mycket folk men ändå. Sen drog vi vidare upp på stan och en kille skrek "Käka snö!!" till oss tio gånger på raken. Det var roligt. Vad han menade var att vi skulle käka skummet som dom har hällt i fontänen utanför Lindex. Vi försökte komma på något nytt bandnamn, Dennis och Johan spårade som vanligt. Vi gick hem till Johan för att hämta nyckeln till TT. Sedan gick vi förbi ok utanför mig, Dennis och Johan skulle köpa godis och käk.

Där någonstans vart jag misspepp, surig, grinig, ledsen och trött. Dels för att jag ville gå ut och ha kul med en flaska i handen och dels för att  jag på morgonen upptäckte lite vitt gojs i ögat (Nej, det var inte sperma) som jag lite fint ignorerat totalt. Under hela kvällen har det emellertid blivit värre. Så jag slängde in handduken och gick hem. Ögat är nu svullet och blödsprängt. Var och tårar rinner om vartannat från det. Jag är inte så impad av ögoninfektion.

Fast nu sitter jag mest och skrattar åt min lilla missär och tänker att det finns faktiskt dom som har det värre. Men...det blir nog ingen skola på måndag. Eller om jag känner min mamma rätt så blir det nog det. Men ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0