Utkast: Jag är ...

Jag är i chock. Såg just Twilight, och den var..annorlunda. Inte alls som jag hade trott. Vet inte om jag tyckte själva storyn var så bra men jag eftersom regissören Catherine Hardwicke är en av mina favorit regissörer så var jag ju tvungen att se den. OCH för att Ylva gett den mer än tummen upp. Men..som sagt, helt ok var den.

Idag när jag vaknade hade jag en tanke i huvudet. "Måste fixa min blogg" Och eftersom Ylva lovat redan i februari att hjälpa mig med det så slängde jag iväg ett sms till henne om hjälp. I gengälld så utlovade jag kaffe, fika och underhållning.

SMS konversation

Ylva: Har ni photoshop på eran dator?
Jag: Jo det tror jag. När kan du komma förbi?
Ylva: Kolla om du har ps! jag kommer om en stund.
Jag: Ps?
Ylva: Gissa vad det är...
Jag: Jag vet inte, jag kan inte sånt här!
Ylva: Photoshop!

OCH det slutade inte där! Satte på kaffe perkulatorn och gick sedan ut på toaletten för att sminka mig. Jag hade på ganska så hög musik så jag hörde tydligen inte vad som hände ut i köket. Enda jag tänkte var att "Åh vad gott det luktar av kaffe!" När jag sedan går ut i köket för att ta mig en kopp av det härliga och förhoppningsvis välsmakande kaffet blir jag bara  ståendes. Halva köket är brunt. Hoppsan hejsan! Glömde visst sätta på locket på perkulatorn så allt kaffe har sprutat rätt upp i luften som en fontän. Upp i taket, på väggarna, brödrosten, golvet, kylen, mikron ja allt i som kan tänka finnas i ett ganska så modernt kök år 2009.

Min dumhet har alltså nått en helt ny nivå idag.

Kommentarer
Postat av: ylva

Jag såg inte röken av något fika!!!!!!!!!!!!!

2009-08-21 @ 00:01:49
URL: http://hundtrick.blogg.se/
Postat av: why

Förresten så är böckerna bäst.

2009-08-21 @ 00:03:09
URL: http://hundtrick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0