Repor i atmosfären

Varit heeela långa helgen hos pappa, det var inte kul, men nu är jag hemma igen. När jag anlände till mamma på förmiddagen bestämde jag mig för att ta itu med mitt rum en gång för alla. Fixa ihop en byrå och dumpa gamla kläder. "Men det här fixar jag morsan, jag har ju inte så mycket kläder så det går snabbt" Fyra timmar senare ångrar jag mig bittert. Det ser ut som ett knarkar näste där inne. Böcker, pärmar, diskvatten, galgar, kablar, garderober som står lite hur som helts i rummet, kläder, kläder och sedan lite kläder. Jag drabbades av akut migrän( säkert halsfluss, nageltrång och hemorrojder också) medans jag höll på. Allt jag har åstadkommit har inte gett något resultat, åtminstone så syns det inte ett dugg. Skyfflade bort cirka hundra par trosor och strumpor som det bara fanns en färg av varje av och som jag ännu inte hunnit lägga ner i någon låda, la mig ner och blundade. "Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm this is niiiiiiice"

Snart så ska jag och Maria äta biff sedan ska jag ut och promenera med Maja, vi ska uppdatera varandra om allt som har hänt och om allt som inte har hänt.




Du får väl bete dig som ett rövhål då, jag bryr mig inte. Fast egentligen gör jag det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0