Moment of surrender

Helvetes jävla skitdator! Den jävlas med mig, fick göra om listan 4 gånger innan det gick.. Anyway.. Lite tramsfrågor som jag hade lust att besvara.


Tackat nej till samlag: haha, jo.. faktiskt
Hånglat med nån riktigt ful: jag hånglar bara med snygga! :D 
Hånglat med fler än 50 pers: nä.
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: tror inte det..
Gjort något riktigt dumt: massa
Gjort något du verkligen ångrar: ja, verkligen
Varit nykter på nyårsafton: inte dom senaste åren
Åkt ambulans: ja
Gjort nåt olagligt: diverse
Fått din mamma att gråta: ja
Blivit polisanmäld: nej
Slagit ner någon: nej, jag är ganska snäll
Skämts över dina föräldrar: ja
Skämts över dig själv: hahah jo
Sagt jag älskar dig och menat det: ja


Tar du droger: nej
Dricker du: ja
Vilka kläder sover du i: nattlinne och trosor
Vad hatar du verkligen: när saker inte går på direkten, tröga personer, elaka personer
Varit kär: ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: jo
Är du ensam nu: ja :(
Vill du gifta dig: vet inte
Vill du ha barn: ja

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng: ny säng, först till kvarn!
Såg dig gråta: minns inte
Fick dig att gråta: minns inte
Du delade en drink med: delade en flaska vin med ylva
Du gick på bio med: ylva och sara
Skällde på dig: matti, inte kul, INTE kul..

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?


Gråtit: jag har velat, men det kom inget
Kramat någon: javisst
Pussat någon: ja
Köpt någonting: kaffe på tt
Sjungit: japp, heela förmiddagen och kvällen
Saknat någon: ja

HAR JAG:


Digitalkamera: jaa
Telefon på rummet: det med
Egen dator: japp
Könssjukdom: neee..
Husdjur: jag vill ha en vovve :D
Bra kompisar: ja, riktigt bra
Tar du receptbelagda mediciner: inte mer
Vem vill du fika med just nu: en vän

KÄRLEK OCH SÅNT

Hur gammal var ditt äldsta hångel? öhm.. 32 eller 33?
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i?  1

Vad tycker du om kärlek? helt okej när man får som man vill
Har du flashat/strippat nångång? HAHA! mm..  .__.
När kramade du någon sist? för nån timme sen
Saknar du någon speciell person? ja
Har du svårt för att bli kär? jag har svårt att lita på att jag är kär
När kysste/hånglade du med någon sist? last week
Ångrar du det? nej
Är du singel? ja
När fick du senast en komplimang? idag
Har du hånglat med någon av samma kön? ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0