Puh!

Jag har nyss dansat loss med min lillebror till Twisting the night away, det var han som visade mig Sam Cooke i helgen. Fattar inte att han kan ha så bra musiksmak, men tydligen så lyssnar han på annat än I wanna fuck you med Akon också.

Ikväll vankas det första luciauppträdandet med estet på stadshuset, fast det är bara lucia låten med utbytt text så det är inte så mycket. Jag kommer ha ett riktigt jobbigt program ända fram till nästa onsdag.

Ikväll: Sjungning på stadshuset sedan revyrep.

Torsdag (lugnet före stormen): Revyrep.

Fredag: Sju spelningar på olika ställen runt om i stan bl. a på LKAB och Nordea.

Lördag: Lördagsrock, har tagit på mig att stå i fiket om Åsa vill vila, städning efteråt.

Söndag: Upp tidigt och iväg till ICE Hotel. Sen tillbaka på kvällen för ytterligare två spelningar. Underdagen ska jag förmodligen hjälpa Åsa med allt inför julbordet på TT.

Måndag: Två uppträdanden på hjampis sen en på Camp Ripan på kvällen.

Tisdag: Riggning och soundcheck i kyrkan hela dagen för julkonserten. Julbord på kvällen.

Onsdag: Julkonsert.


Sen har vu ju såklart vanlig skola också på det..
OCH utöver det så har jag ÄNNU inte fixat komp till min terminsuppspelning, jag vet inte ens vilken låt jag ska sjunga.

Jag har runt 13 låtar där jag sjunger stämma att lära mig. Igår när jag gick och la mig hörde jag alla altstämmorna i huvudet.

Så...bli inte arg på mig om jag är arg eller surig, jag är under hård press. 780000 saker att tänka på.

Hjälp mig..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till, hoppas det går bra :)

2009-12-09 @ 22:00:48
Postat av: ---

när är ni på ice hotel, är det med luciatåget? täntke nämligen kanske komma och kolla :)

2009-12-10 @ 13:22:04
Postat av: Sofia

Jo det är med luciatåget vi är med på ice hotel :)

2009-12-10 @ 15:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0