Starlight

Om prick tio minuter kommer Maja över på fika. Jag har bestämt att vi ska fika i mitt rum eftersom man då kan prata hur mycket man vill om allt utan att någon stackare behöver höra. Dessvärre ser det ut som om någon har haft magsjuka här inne..

 Använda stearinljus från luciakronan, stearinsmulor från mitt hår, post-it lappar i drivor, använda och icke använda trosor slängda lite var stans i hela rummet, hårsnoddar, damm på tv-bordet, handdukar som bildar små öar på golvet, mensfläckar i sängen.. Nä, jag skoja. Jag har inga mensfläckar i sängen. Inte längre :D

En liten gris är vad jag är. Grislisa.

Nu ska jag iallafall städa.


Kommentarer
Postat av: Tovis

Synd att du inte var i skolan idag! Ses efter lovet, godjul! :)

2009-12-21 @ 15:47:17
URL: http://energidryck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0