Talking about revolution

Det är för jävla typiskt alltså. Här är man så duktig och går till skolan vid halv 2, visserligen för att skolka från gympan ( MENSVÄRK!) och vänta på arbetsmiljön. Som vi tydligen inte skulle ha.. Typiskt, typiskt.

Det har varit sjukt mycket dom senaste dagarna, sjukt jobbigt, sjukt stressig för både kropp och själ. Igår hade vi våran julkonsert med estet i kyrkan, höll på att total kolapsa innan för att jag var så stressad för att jag inte kunde en låt som jag skulle sjunga, vi hade som bara haft tid att träna på den 3 gånger innan. Med världens mest komplicerade stämmor.. Men jag la det där åt sidan och gav blanka fan i hur det skulle gå. Och det gick riktigt bra tillslut.

Nu är jag bara superstressad över nivåprovet som är på måndag..  Bu fucking hu!!! Men det löser sig nog, blev ingen blues för mig i alla fall. Men nästa gång ska jag vara lite mer förbered och ha ett helt komband med minst tre gitarrister, två syntar, en blåssektion! Nä okej smått överdrift, men jag ska iallfall ha ett bra kompband.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0