Är du fortfarande arg?

Idag har jag varit arg, riktigt jävla tok förbannad till och med. Min mens håller på att förgöra mig. Kan inte minnas att jag någonsin bett om att få ha mens, totalt jävla onödigt grej. Typiskt att vi kvinnor ska utsättas för all jävulskap, som mens en gång i månaden exempel. Alla män borde få sig en rejäl pungspark en gång i månaden så det blir lite kvitt, kanske...

I alla fall. När man är på resande tass och reser lite kors och tvärs så är det inte alltid lätt att veta var man har sina grejer. Denna gång var rakhyveln borta just när jag skulle hoppa in i duschen. KATASTROF. Det är så otroligt synd om mig just nu. Ibland får man tycka det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0