Bleed the freak

WOOOOOOOAAAAWWW! Har tagit mig en liten titt i M&Ms barskåp, eller rättare sagt i alla tre... Där finns allt gött man kan tänka sig. Just nu är dom och tävlar i golf. När folket inte är hemma dansar råttan i barskåpen heheheheeee. Har själv varit och slgit ut lite bolljävlar men det är så varmt så man orkar ingenting, fast idag har det bara varit 28 grader så det är chill. Sitter och lyssnar på Alice in chains och funderar på om man ska hoppa i en sval jacuzzi eller om man ska lägga sig i sängen med fläkten på max och kolla tv.
 
Tydligen så är jag allergisk mot gräspollen och det kliar så in i helvete i svalget och i näsan, skit jöbbigt!

Min morfar är typ jordens härligaste gubbe, när han inte snusar, drar bra och dåliga skämt och dricker whiskey så ligger han på soffan och snarkar. Igår fick jag ett par jättecoola hängslen av honom i glittrigt silver. "Det där är ju mina julhängslen som jag köpt i spanien, men du kan väl få dom. Får köpa ett par i guld nästa gång jag är där" 
Självklart är min mormor också riktigt riktigt härlig, men morfar tar ändå priset. Jag älskar dom båda jättemycket. 

Baaah! Det finns ingenting att skriva, hjärnan har verkligen tagit semester. Och vi gör ju inte så överdrivet mycket heller, har legat sjuk hela dan igår. Men när jag blir frisk så ska jag fan börja springa, jävlar i min helvetes låda vad jag ska springa mycket. Men nu ska jag fortsätta att dega.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0