Kom hem

http://www.youtube.com/watch?v=ve_cjfwHESM&feature=related (Datorn tillåter mig inte att länka till klippet :O )

Kom hem nu jag saknar dig
när alla sändningar tystats ner igen
Kom hem


Jag har fått ännu ett sommarjobb.

Plats: Nya Ullevi
Tid: 16:30
Artister: U2

Hur tur får man egentligen ha? Mammas kusin jobbar med festivaler och konserter och han ringde och frågade om jag ville ha jobb. Så både fredag och lördag går jag runt inne på Ullevi och säljer programblad, visserligen för en skitsumma men jag får se U2 hela två gånger så jag kan inte säga att jag klagar så jättemycket faktiskt. Sen är jag så jävla upphetsad över att få se deras scen som är lite speciell, the Claw kallas den. 57 meter hög, väger cirka 400 ton och det krävs 38 lastbilar för att frakta den. Och snälla! Låt det inte regna alls!!!

Mamma och Tommy åkte ner till Helsinborg och sedan över till Helsingör, när dom kom hem hade dom med sig godis, stinkande ostar och en flaska rom. Ides inte följa med, stannade hemma och spelade golf istället. Sen så köpte jag en ny telefon direkt lönen kom i måndags, den är niiiiiice. Anledningen till att jag skriver det här är så att jag kommer ihåg vad som hänt eftersom jag så lätt glömmer vad jag gör och har gjort. Jag kan knappt komma ihåg vad jag åt till middag igår..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har också så där bra minne! haha Det är lite jävligt i vissa situationer faktiskt.

2009-07-30 @ 14:49:38
URL: http://menklant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0