Last caress

Blev väckt vid 10 efter att ha somnat vid 7. Kände verkligen att jag ville begrava en yxa i ansiktet på närmaste person... Sjukligt trött satt jag och käkade min frukost, bara kaffet hjälpte. En stor kopp fylld med svart kaffe senare så ryckte det lite i ögonlocken och jag kunde ta itu med städningen av huset. Dammsuga, torka och stryka. Idag kommer mamma, Tommy och Maria ned hit och vi ska då förflytta oss till mammas moster Kristina och bo där eftersom vi är för många för att bo hos mormor och morfar. Det ska bli riktigt kul.
 
Skönt att slippa lite golf för det är det enda vi gör här, spelar golf. Mormor och morfar är båda riktigt duktiga i det och tävlar flera gånger i veckan och bor brevid golfbanan också... Fast det verkar tro att både jag och sebban ska bli värsta golfproffsen haha och därför är det hård träning som gäller hela tiden. men det är riktigt roligt att spela och jag och mormor ska gå ut lite senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0