Be somebody

Är så jävla dyngförkyld så jag kan inte ens känna doften av mina egna fisar och det är ju illa, eller hur?
Somnade vid tretiden på morgonen för att det är så jävla varmt! Men nu är det lite svalare eftersom att det har regnat. Jag har märkt att många verkar lägga stor tid på att skriva och prata om vädret, själv intresserar vädret mig inte alls för jag vet av erfarenhet att en regnig dag kan vara lika bra och fantastisk som en solig. Om det är soligt ser jag det bara som ett plus i kanten.

Idag har jag varit på IKEA och jag blev riktigt jävla kåt, kåt på att köpa grejjer. Vitlökspressar, plastbyttor, servetter, byrolådor, stekspadar, blockljus och gud vet allt. Köpkåt eller vad man nu ska kalla det... Som om inte det vore nog så har jag plockat in disken, dammsugit (inte damsugit som jag råkade skriva en gång till johan att jag gjorde..) hela huset, strykit alla mina kläder, hängt upp vissa saker på galgar och satt andra i byrålådor. Inte kul. INTE kul. Men det hör väl till sådant som man ska kunna. Bara jag slipper hänga tvätt så är jag någolunda nöjd. "Jävla kuktvätt!"

Nu ska jag nog sova för jag ska upp tidigt och spela golf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0