WTF?!

Den här våren har varit en riktigt berg och dalbana för mig och den tuffaste i mitt liv. Det har hänt mycket bra saker men också mycket dåliga och jag har fått ett helt annat perspektiv på livet och på mig själv. Mig själv ja... Jag har många gånger inte känt igen mig själv alls. Jag har blivit en kall, elak och egoistisk person som snackat en sådan jävla massa skit, behandlat folk illa, varit orättvis och handlat helt fel i olika situationer. Gång på gång har jag gjort fel, varit dum och jävlig men inte lärt mig ett helvetesjävlaskit av mina handlingar! Jag är ingen elak person, jag vill ingen illa och jag försöker att inte bry mig men när det blir för jobbigt och jag känner mig hotad så blir det taggarna utåt helt enkelt. Och det var idag som jag insåg allt detta.

Nu är det fan skärpning som gäller för min del, jag ska ta mig själv i kragen och förändra tillbaka mig själv till den jag egentligen är. För det här är inte jag! Jag ska vara snäll, inte bry mig om vad andra gör. Jag har slutat ta mina förbannade p- piller eftersom jag vart deprimerad och helt jävla psyksjuk i huvudet av dom! Misstänker att mycket av mina totala failanden ligger i dom där små pillerna... Fast det är inte bara deras fel såklart. Nu är det nytt liv som gäller med små steg i taget. Jag ska bli snällare och godare än Gud själv. Okej...smått överdrift där. Men snällare än Jesus ska jag i alla fall bli! Och nu måste jag verkligen sova för jag ska upp halv 7 imorgon för att spela och vara med i min första golftävling någonsin. Vad bra att jag har ont i handleden också... NEJ! Inga negativa tankar nu! *Bitchslapp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0