Kul?

Jag: Maria, är det verkligen sant att man kan spricka där nere när man föder barn?
Maria: Ja det är faktiskt jättevanligt, känner fler som gjort det.
Jag: Va! Åh nej, det är ju förjävligt! Hur fan kan det hända?!
Maria: Barnets huvud är ju för stort fattar du väl, en kompis morsa var dom tvungen att klippa upp ända till analen för att få ut ungen.
Jag: What?!

Vi börjar googla på "Sprickning vid förlossning" och "klippa upp analen" Nu vet jag allt om sånt och jag ska aldrig skaffa barn.


Kommentarer
Postat av: Ylva

Varför tänker alla alltid på allt hemskt som händer när man föder barn? Egentligen borde man fokusera på det fina och underbara i att kunna få barn, hur mycket glädje och kärlek man kommer ha och få hela ens liv! But of course, att tänka på det gör ju en till en mes. Man ska gnälla och tycka allt är förjävligt!!!!



Kom hem snart.

2009-07-22 @ 00:03:08
URL: http://hundtrick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0