Scream

När folk frågar mig vad jag gillar för artister,band och vad jag gillar för slags musik så kommer jag aldrig på något. Det går inte att svara på. Jag kan inte säga att jag lyssnar på någon/något specifikt band eller artist. 
Svaret på den frågan skulle helt enkelt bli ungerfär någonting såhär " Jag brukar lyssna på M.I.A, Mustasch, Nationalteatern, Depeche Mode, Amy Winehouse, Alice in chains, Ray Charles, Alicia Keys, Aretha Franklin, Audioslave, Blondie, Budgie, Warren Zevon, Wolfmother, Turbonegro, The Misfits, Scissor sisters, Nina Simone och jag lyssnar även på Bob Dylan, Bob Marley, Daft Punk, Allman brothers, Damian Marley, Etta James, Fleetwood Mac, Jeff Buckley, Kings of leon, Joe Cocker, Metallica, Sophia Somajo och ibland så lyssnar jag på The Beatles, Deep Purple, Broder Daniel, Michael Jackson, Tori Amos, Veronica Maggio, Marilyn Manson, Ryan Adams och mycket mycket mer" Men så går det ju inte att säga, men säger jag bara ett band eller en artist så känns det fel. Då är det bättre att säga att man lyssnar på det mesta trots att det svaret är tråkigt och man får ingen uppfattning av det. 

Kommentarer
Postat av: ylva

Det är för att du inte är fjortis och är insnöad på Dead by april.

2009-07-10 @ 23:51:19
URL: http://hundtrick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0