Blod

Nu har min lilla älskling åkt hem, jag sörjer bittert och ska sova i hennes säng inatt och snusa på hennes sängkläder haha! Gick kanske lite för långt där hihi. Vi åkte i alla fall in till Centralen i Göteborg för att sätta henne på tåget upp till Norrrrrland. Strosade runt lite där och gick in i en pocketshop, där hittade jag några väldigt bra diksamlingar som jag bara MÅSTE (!) köpa. Var längesedan jag läste poesi och nu blev jag riktigt sugen igen.

På tal om att köpa så har jag väldig mycket att köpa, har skrivit en hel lista på saker jag behöver. Plus konsertbiljetter och mobiltelefon. Jag har såklart insett att min lön aldrig kommer att räcka, det blir nog att ta ett helgjobb när jag kommer hem. Det skulle jag föresten ha gjort för längesedan men jag är så förbannat blyg och lat så hälften vore nog. Släpa arslet i marken det är vad jag gör (har gjort) Får höra runt lite vad Kiruna har att erbjuda för jobb till (snart) en sjuttonåring. För jobb måste jag ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0