Run

Okej, nu måste jag verkligen börja inse att min mobil inte klarar så mycket mer. . Laddade den igårkväll och imorse när jag kikade så var batterierna halvt slut. Den är trött och har vart med om mycket i sina dar och det förvånar mig att den aldrig har försvunnit så jag inte har kunnat hitta den igen. Tappat den har jag också gjort, från fickor, ned för trappor, från scener och senast tappade jag den från någon karusell på KF som gick upp och ned. Då trodde jag verkligen det var slutet, men nej då den starta som vanligt. Även om den har varit hållbar så är det helt klart den absolut sämsta telefon jag någonsin haft i hela mitt liv. Helt sjuk vibration, flera gånger då någon skrivigt sent på kvällen och jag gått och lagt mig har jag hoppat högt av räddsla när SMSet har kommit. Den skriver inte stor bokstav efter punkt när man skiver SMS, ja och så vidare och vidare. Har suttit och tittat på telefoner, men jag vet inte riktigt vad jag ska välja. Är riktigt kräsen och det är inte mycket som faller mig i smaken. Vill inte har någon värsting telefon med alla funktioner utan en medelmåtta, typ.

Fan vad jag älskar Liseberg, har varit där nästan varenda år sedan jag typ var tre. Älskar den gammelrosa färgen på husen, den klassiska musiken som spelas på vissa delar av nöjesfältet och deras roliga ordvitsar "Glassiären" heter en av glassaffärerna och "Liseberg- ett rent nöje" står det på papperskorgarna. Har många bra minnen därifrån. Ofta när vi kom dit så var mormor eller mamma tvungen att hålla fast mig i armarna för att jag inte skulle springa bort i folkmassan, helt galet upphetsad var man. Hjärtat slog snabbare, näsan andades in alla dofter av mat och godis omvartannat och ögonen lyste. Det spratt i hela kroppen på en, benen hoppade upp och ner, armarna flög lite hur som helst, huvudet gick fram och tillbaka och man gav ifrån sig små sjuka läten. Såg ut som ett litet cp barn gjorde man eller som Adams och Ylvas hund Rocks. Det händer inte så ofta nu mera men ibland när jag känner mig riktigt lycklig så blir jag sådär, dom personer som sett mig bokstavligt dampa loss av lycka vet hur roligt det ser ut.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sociala lite.

Don't chase the beat of your heart
Don't let yourself fall apart

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har nån sjuk lukt-fetisch (stavning ?)

2009-07-22 @ 14:52:21
URL: http://mariaedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0