Do I move you?

Midsommarafton var bra, vi käkade, spelade musik och hade trevligt.
På kvällen drog jag och Maria ner till Laxforsen för att hämta upp Marit från jordens fylleslag. Folk låg och brottades på gräsmattan, hög musik och alla vi mötte hade dimmiga blickar förutom jag, Maria och Marit då. Vi körde hem Marit och åkte sedan vidare på jakt efter cigg till mamma. Q8 stängt, Konsum stängt. Vi rullade bilen mot Statoil.

Halvägs dit kom plötsligt små hulkningar från mitt innanmäte. Maria förklarade snabbt att "Ska du spy så öppnar du för faaan bildörren först!" Jag försäkrade henne om att det bara var mina kräkreflexer som gick "igång". Medans Maria slank in på Statoil passade jag på att öppna bildörren för att lufta mig. Slutade med att jag kaskadspydde upp all middag, lunch och säkert lite frukost också... Men sedan mådde jag prima resten av kvällen och tryckte ost som aldrig förr på balkongen med mamma och Ingela. Kan tilläggas att jag inte hade druckit en endaste droppe. Nåväl, sånt händer även den bäste ibland.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kände lukten av spya HELA jävla kvällen igår ! :D

2009-06-20 @ 17:41:25
URL: http://mariaedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0