I'm so afraid

Medans jag sitter här och latar mig tar mamma hand om min kolsås som puttrar på ute i köket. Det är marängtårta på gång, och det är inte det enklaste ska jag säga. Inget av äggulan får hamna tillsammans med äggvitan som man ska vispa upp till ett skum. Det gick bra för mig, ända tills jag slog på elvispen. Tusenmiljoner små chokladflagor regnade över skålen med äggvitan i. "Helvetes jävla fittägg!" Sen kom jag på att det inte var äggens fel, nåväl bara att börja om. Nu har jag smetat ut skiten på ett papper i ugnen och det värsta är över.

Gick en alldeles för lång promenad imorse, ja jag gick eftersom ryggen börjat spöka riktigt ordentligt igen. Känns väldigt bra inför nästa vecka då man ska bära och lyfta en massa grejer, men... jag förtjänar det. Riktigt riktigt rätt åt mig. Vi kommer inte att spela på Kirunafestivalen heller. Fy fan alltså.. Jag ville verkligen verkligen spela.

Såg att Ulf Malmros nya film har premiär i oktober, fast blev lite förvånad när jag såg trailern. Typ samma skådisar som i hans film Smala Sussie (som är gryyym!) Tuva Novotny, Björn Starrin, Johannes Brost (fast han är inte med i Smala Sussie) och många fler.  Och givetvis Kjell Bergqvist som Malmros har med i varenda film, han spelar alltid samma roll. Bitter gubbe på 50+ som hatar sitt jobb och gör livet surt för andra. Till och med låten som dom använder i den nya trailern spelas i Smala Sussie. Wtf? Jaja...jag litar på att du vet vad du gör Ulf. Do ya thing honey. Så blir det säkert bra. Jag hittade föresten en sida för Johannes Brostfans...HAHAHAHAHAHA! Så jävla fult.


Jag vill även vara glad, mest är jag ledsen. Men ibland kommer det små glimtar av ljus. Som att sträcka ut handen och fånga en liten eldfluga mitt i mörka natten. Öh..eller nått...

Kommentarer
Postat av: Anonym

spyan, jag har sett DÖD SNÖ! :D

2009-06-20 @ 12:10:25
URL: http://mariaedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0