Party with my pain

Undra hur det känns att vara en sån där bloggare med krämvita läppar, långt ultrablont hår och som har för mörk underlagskräm så det ser ut som att de har smetat diarré i ansiktet? Inte för att det är något fel att vara sån, absolut inte. Alla måste få vara som dom vill och se ut som dom vill.

Men jag blir lite fundersam ibland över vad dom skriver...

"Btw så älskar jag Tess läppar, jag vill också fylla på med silikon eller vad hon nu har i läpparna. När jag frågar henne vad hon fyllt på med så låter det typ " schim... vad fan heter det majs någonting " hahaha."

Kan dom inte tänka lite på hur dom skriver? Hur det kommer att uppfattas av andra. Jag menar inte heller att bara för att man är blond och allt det där så måste man skriva så. Nu är det ju ganska många som gör det... Men det är säkert bara en REN och SKÄR tillfällighet. Måste ändå säga att jag skäms lite grann för de här tjejerna. Men men.. No hard feelings.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0