Sommar i midnattsolens namn

Houf det är riktigt tråkigt att vara ledig och jag försöker sysselsätta mig så mycket jag kan. Men vad jag än gör och tar mig för så slutar det ändå alltid med att jag hamnar på Facebook.

Längtar verkligen till nästa vecka så jag får börja jobba. Upp klockan 8 varje dag passar mig perfekt, jag mår aldrig bra när jag sover för länge på morgonen. Fast jag längtar ändå allra mest efter att få åka från Kiruna. Helst nu med en gång.  Är så sjukt less på allt och alla. Less på skolan, less på att repa, less på TT men jag är nog mest less på mig själv. Fast jag vet ju att jag kommer sakna allt och alla när jag varit borta ett tag. Jag vill till Gbg, allt kommer bli bra då, det är jag säker på. Men innan jag åker så vill jag ha någon slags "avskedsfest", ingen stor baluns. Helst skulle jag vilja grilla, spela kubb och bara vara. Men jag vet inte riktigt hur jag ska genomföra det, jag vet inte vart det ska vara, när eller hur det ska gå till. Men det hade varit nice.

Det känns inte roligt mer att spela i ungdomstältet på Kirunafestivalen, ett projekt som jag blev tillfrågad att vara med på. Självklart så ville jag spela med Elin, Dennis och Johan. Men det känns som om jag har tappat dom någonstans på vägen, det känns som om ingen av dom har lust att spela mer och Dennis blev sur när han fick höra att vi inte får några pengar för att spela. Ofta vi skulle få det..? Det har ju ingen betydelse.

Idag har jag tagit det riktigt lungt, jag var ute och sprang. När jag var nere vid stallet då jag är som längst hemifrån började det givetvis att hagla. Fick allt i ögonen och det gjorde så jävla ont. Men jag förtjänade det säkert.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gk norra norden? :)

2009-06-17 @ 22:24:27
URL: http://jensnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0