Nude desintegrating parachutist woman

Åhhh! Är helt slut i palten! Så slut så jag var tvungen att sätta mig ner och fundera och planera hur fan jag skulle orka fixa till lite käk, ta mig till duschen och göra iordning inför morgondagen. När Maria kommer hem är spisplattorna på, frysen  öppen, en alldeles för stark odör av vitlök stinker i hela lägenheten och jag har duschat mig själv och hela mattan i badrummet. "Hörrö, det går ju att ta bort mattan när man duschar!" Lyckades nästan...

Fan vad den här veckan har varit härlig (hitils), man har saker att göra hela tiden plus att det varit konstant sol. Trevliga människor att arbeta med är det också. Fast jag råkade damma en lastpall över foten idag. Fitta vad ont det gjorde. Den kommer att vara riktigt blå imorgon. Fast det är de flesta av mina kroppsdelar vid det här laget. Nu ska jag ta mig en snus och nog hoppa i sängen. Ännu en lång dag imorgon väntar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag lämnar dig ensam i 36 timmar.. jag är glad att jag lyckades ta mig hem innan du fjuttat eld på det frusna köket.

2009-06-24 @ 23:33:38
URL: http://mariaedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0