"Once a failure, always a retard"

Mamma och jag delade just på en pizza från Midnattshörnan och dagen till ära hade dom lagt på extra mycket ost. Jag är fet och nöjd. Jag är även  ganska (väldigt) röd och grillad eftersom jag försökte sola bort mina ränder som jag fått efter att ha använt linne hela veckan. OCH jag har även slösat nästan 600kr på två klädesplagg som jag köpte på cirka 2 minuter. Boohoo you suck!

Nu är min och Marias vecka tillsammans slut. All good things come to an end...eller nått. Vi har ju inte sett så mycket av varandra eftersom vi jobbat så olika och det har varit riktigt skönt att vara ensam och inte ha någon som hänger över axeln på en och frågar hundratusen frågor. "Varför gör du så?"  "När kommer du hem?" "Har du ätit något?" "Ska du äta något?" "Drick inte så mycket cola!" "Snusa inte!" OSV. Men vi har haft det bra, trots lite bråk om kuddar, disk och badrumsmattor...

Förra veckan var den bästa på riktigt länge, jag har varit glad, skrattat och bölat bara lite när jag slagit mig då och då. Det har varit ett så otroligt roligt gäng att arbeta med. Vi har haft så jävla kul. Vi har jobbar riktigt bra, Mårten och Seppo räknade att det tog sju timmar längre tid att sätta upp scenen förra året. Tror heller aldrig jag ätit så mycket glass som jag gjort den här veckan, typ två glassar om dagen... Först mjukglass på stan sedan hemma eftersom Maria har frysen fullproppat med B&J, pinnglass, sorbeér och gud vet allt.  Nom nom.

Nu ska jag proppa min Mp3 full med musik och börja packa, för imorgon åker jag och kommer nog inte hem förän i slutet på agusti då skolan börjar.

C ya! *vinki vink*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0