When i come around

"Sooofiiiaaa! Jag går och lägger mig nu, pusselipuss!" Mamma rycker upp dörren till toaletten just när jag håller på att dra på mig trosorna, synd att jag inte hinner dra upp dom längre än till knävecken. Vet inte hur det är med er men jag brukar inte tycka så jättemycket om folk som klampar in på toaletten. Och ja jag brukar låsa när jag går på toaletten men just nu såg jag ingen nödvändighet i det eftersom vi för tillfället är tre personer varav en ligger och sover och den andra personer är på den ANDRA toaletten som också finns till förfogande. Men vi står ju varandra ganska nära i min familj... HEHEHE.

Åhhhh jag blir helt galen på kabeln till mina hörlurar som jag använder till datorn, dom glappar och de är ett evigt vridande och vändande på sladden för att få ljud i båda öronen.  Nu vet ni det. Och just i detta ögonblick så lyssnar jag på slagsmålsklubben, det är mindre trevligt med massa blippande i ena örat.

Jag är jättetrött och ska nog gå och lägga mig nu. Har hjälpt Stenne och Seppo med att rulla ut lite elkablar inför festivalen, satan vad tunga dom var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0