Another day

Jag hade en konstig dröm i natt. Drömde att Örjan (Mäki) var simlärare på badhuset. Han gick runt och pratade om att han hatade mp3spelare, sen simmade han med en bebis. Och mårten satt på La guna, han hade klippt lugg. Den var helt ojämn och skitful, han satt och beklagade sig över hur dyrt det var att ha en iphone.

Nu ska jag se tv.

Föresten. Jag har nog urinvägsinfektion, det kittlar störtskönt i fittan eller kanske jag ska säga muttan, murran, musen, muffen, vaginan, framstjärten, snippan, skötet, slidan, köttrosen. Ja jag kommer inte på något mer, kärt barn har många namn.

Min mamma kollar Hanna Montana, det ska jag gå och sätta stopp för nu.

Kommentarer
Postat av: Lisette

Heeej!

Har du också en blogg, vad kul!



Ja, visst är dom fina, usch.. Men det är ju så det går till, under ordnade förhållanden! Det kan nog se mycket värre ut.

Kram

2009-11-06 @ 01:01:49
URL: http://lissanmodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0