Svampbob fyrkant

Natten mot lördag vaknade jag vid halv 4 och kände att jag hade fått halsvärk, ÄNNU en gång! Jag som trodde att jag höll på att bli bättre och jag hade känt mig lite bättre på fredagen. Men det var någonting då på natten och det där med halsont som fick det att brista för mig. Jag fick någon sorts dödsångest och trodde att jag skulle dö. Det var den hemskaste känsla jag någonsin känt. Hjärtat började panka, jag försökte vrida och vända mig runt i sängen för att skaka av mig känslan men det gick inte. Började tänka på att jag alldeles snart skulle dö och studenten den kunde jag bara glömma bland annat. Var helt övertygad om att jag hade svininfluensan och cirka hundra andra sjukdomar till och att inget gick att göra åt det.

Jag grät tyst några minuter sen var jag tvungen att gå in till mamma, hon började förklara där en massa. Så det var skönt, sen efter två timmar så kunde jag äntligen sommna om. Fy fan för ångest.

Jag var och jobbade igår på Folkets Hus och sålde lite skivor åt Willy Clay Band då dom hade sin releasekonsert för senaste skivan Blue. Dom spelade riktigt bra och det var fullsatt.


Sitter just nu på Facebook och tittar alla uppdateringar som börjar strömma in. Uppdateringar som "Är inte så jättebakis" eller "huvudet har ersatts med en betongklump" eller "slitaaaaaage"
Jag får faktiskt lite ångest av det här, jag var inte ut igår. Maja ringde mig (som vanligt) vid 2 tiden och förklarade att hon var jättefull (också jättevanligt, men ack så roligt för det)  Av det fick jag också ångest, jag vill ju också gå ut, alla var ute utom jag. Jag är tråkig, men jag ville faktiskt ut. Fast det var nog bra att jag inte gjorde det för jag är ju fortfarande sjuk.

Det har hänt mycket den här helgen ändå, både för mig och för andra. Bara bra grejer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0