Freedom

Jag vill gå till frisören så snart min lugg har växt sig över ögonen, klippte nämligen mig själv för ett tag sedan.
Har inte fått så bra respons om man säger så..

Pappa: Det ser ut som en peruk.

Matti: Det ser ut som en peruk...

Dennis: Du ser ut som en cancersjuk med peruk.

Jag tackar för dom fina orden. Tack tack!


Idag har jag bestämt mig för att hoppa av matte B, jag menar, orka gå kursen om man VET helt säkert att man inte kommer att klara den?

Sen så repade vi lite, inte så mycket men lite granna. Vi pratade mest. Det var ROLIIIGT!
Känner mig lite som en femåring just nu, kanske för att jag nu har en egen dator på mitt rum. Waaaoooow!!! Jag är coolast i världen.
Sjävla datorn brummar och surrar lite mycket men det kan ju bara vara lite hemtrevligt de också.

Den här sidan är bäst i världen.

http://metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.10116813

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0