Psycho

Blev inge Kalix och Pite för min del. Jag steg upp halv 5 för att klä på mig, packa det sista, göra lite frukostatt ha med mig. Hela tiden försökte jag kväva mina hostningar för att inte väcka mamma, men tydligen så var jag inte så duktig på det för när jag som bäst stod i badrummet och sminkade på kom hon utrusande ur sovrummet och skriker "Du kan inte åka! Du FÅR inte åka! Du är alldeles för sjuk, tänk på vad du gör!" Jag blev riktigt paff, för min mamma brukar vara stenhård. Man måste minst ha 48 graders feber för att få stanna hemma från skolan för henne. Men fattar man inte själv att man är sjuk så får någon annan göra det åt en.

Fattar dock inte om jag har baconfebern eller inte
Symptomen är

-Feber och frossa.   Ja det har jag haft.
-Hosta och halsont.   Ja, det har jag just nu och har haft i över en veckas tid.
- Värk i kroppen och huvudet.   Ja, har haft.
-Diarré och kräkningar.   Nej, inget sådant alls.
-Trötthet och förkylning.   Bara förkyld men inte trött alls.
-Andningssvårigheter.   Nej inte alls.

Jag har ju dom flesta symptomen på svinis men dom symptomen har man när man har vilken influensa som helst. Så jag vet faktiskt inte, ingen i min familj har blivit sjuk. Ylva har jag umgåts med nästan varje dag i över en vecka och först nu blir hon riktigt riktigt sjuk. Konstigt det där.

Sen vid halv sextiden imorse då jag skulle gå ut för att möta upp Maja och säga att jag inte kunde följa med ochjagfickintetagihennepåtelefonen så fick jag en hostattack och hostade upp grågult slem på min ena sko. Det var sjuuuk äckligt och jag hoppade ner ytterligare ett pinnhål på äckelnivån. 

Hela dagen har spenderats framför datorn och tvn. Kikade Morrhår och ärtor med Gösta Ekman, Lena Nyman och Margaretha Krook bland annat. Klassiker den där, riktigt bra. Jag gillar både Gösta Ekman och Lena Nyman skarpt. Annars var det inget bra på tv, hoppas det blir något bättre imorgon. 
Eller så får jag ta och sätta på Hasse och Tage, jag har alla deras Lindeman. SÅ sjuuuk grymt bra!

Jag ska föresten få våran dator in på mitt rum snart!
Äntligen! Nu kan jag ta mitt porrsurfande till helt nya nivåer HÖHÖ!
 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0