Jag ska bli feeeeet

Den senaste veckan (veckorna) har jag varit extremt onyttig entligt mig själv. Man har ätit i "onödan" bara för ätandets skull liksom. Jag som faktiskt varit väldigt noga med vad jag stoppat i mig har släppt det där helt. Och kanske lite för mycket till och med för flera gånger har det hänt att jag köpt godis bara för att. Som förra veckan då jag var på bio, han inte springa iväg till godisgruvan för att köpa godis till filmen. Så jag gick efteråt till Q8 istället bara för att jag ville köpa godis som jag sen inte ens ville ha. Kontigt det där..

Sen har jag bara den här veckan hjälpt till att äta fyra påsar med ostbågar och chips. En varm lycka spred sig i bröstet då jag var på Coop och såg att dom sålde två påsar chips för BARA trettiofem kronor! (!!!)

Den här veckan har jag ätit

4 påsar chips och ostbågar (Inte helt själv)
Biogodis (cirka en halv påse)
2 piggelin
En skål med ägglikörglass
En skål med violglass
En solskenbulle
26 oliver
Hjortron och grädde
Lösviktsgodis
Cirka 3 deciliter dipp
2 Varma mackor

Jag ska ge ordet tjockis ett helt nytt ansikte, några veckor till så.. Vänta bara!!!

I'm fat and i'm proud! :D

Anyway...

Imorgon åker vi till Kalix och Piteå för lite studiebesök. Min ensemble grupp har inte tränat sådär överdrivet mycket på låten vi ska spela i Kalix. One med U2. Så därför tränade vi en sista gång idag, jag tvingade alla att köra igenom låten hela tre gånger extra. Adam, Gabbe och Matti var inte så jätteglada, men det lät ju helt klart bättre dom sista gångerna.

Den här låten är så skön!

http://www.youtube.com/watch?v=LyowTzkPRzc&feature=related 

Det var något annat jag skulle skriva om också men jag kommer inte ihåg vad det var...

Kommentarer
Postat av: jespa

Ooone more time!

En gammal klassiker :D

2009-11-03 @ 16:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0