Power pussy

Sitter och tittar på när Plura lagar någon slags sushirätt i tv. Han är så sjuk söt den där farbrorn.

Hittade en riktigt kul blogg som tydligen är nedlagd sedan 2/11 men som jag blev glad i hjärtat av, killen som skriver är ju inte heller sådär jätteful om man säger så.. Värt att besöka tycker jag även om den är nedlagd. En sann humorblogg.


http://joelsunderbara.blogg.se/index.html

Jag hade så mycket som jag tänkt skriva, men allt flög ut genom örona. Typiskt.

Jag har hållit på att plugga till mitt prov som jag ska ha i servering. Det är om vårdad klädsel, grunduppdukning, fatservering och såklart en massa olika bestick och special bestick som barskedar, ostronskedar, hummergafflar, såsnippor och en och annan snigeltång.

Det gäller att ha tunga rätt i munnen och inte blanda ihop saker och ting. Höll exempelvis på att skriva snigelsnippa alldeles just. Hur hade det sett ut på provet? Det hade blivit IG direkt..

Vilket får mig att tänka på något helt annat, ordet snippa alltså. Min mamma blir då och då förbaskad på mig för att jag säger fitta. Men tänk om jag hade sagt snippa eller framstjärt istället för fitta. Eller pillesnopp istället för kuk. Det hade ju inte alls låtit bra! :( Även om jag använder ordet fitta då jag är arg så ser jag det inte som ett skällsord eller någon svordom riktigt.

Fitta är ett bra ord tycker jag, ett starkt, hårt och vulgärt ord. Och jag råkade ju som av en händelse gilla starka, hårda och vulgära saker. Misstolka mig inte nu hehe..

Fitta klingar bättre än kuk då kuk är alldeles för kort ord. Många använder ordet fitta för att trycka ner varandra och för att visa att det är något svagt och dåligt. Det tycker jag att man absolut inte ska göra, surfitta och bitterfitta går ann men det beror på hur och när man använder dom. Men att en kille säger fitta till en annan kille för att med det säga att han är en jävla mes och en "cissy girl" det irriterar mig. Då ramlar ordet fitta ned i smutsen. Den tappar som sitt värde och får motsatt effekt, för mig i alla fall.

Fitta is the motherfucking word! Fitta is the best! Alla vill ha fitta! Eller hur? :D










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0