Youth

Efter 2 dagar innomhus är jag i stort behov av socialt umgänge. Det närmaste jag har kommit någon sorts umgänge är i bloggar, på facebook och andra sociala nätverk. Jag har läst rubbet, all skit som jag snubblat över dom senaste dagarna. Har hittat en hel del bra men också en massa dålig. Men trots det så har jag blivit helt knäckt om ingen uppdaterat skiten på minst en och en halv timme!

Går runt lägenheten i mammas tröja som är från mitten av åttitalet, ett par mysbyxor och tjocksockar. Ojar mig och klagar över mina krämpor, stödjer händerna mot ryggen och känner mig som en gravid förortsmorsa som kedjeröker, torkar bajsiga barnrumpor och snyter små näsor fulla av snor. Låter inte särkilt glammigt va? 

Jag vill känna mig snygg igen, sätta på mig kläder som ser relativt vettiga ut, sminka mig och framförallt umgås med vänner. Det går som inte att föra en bra konversation över internet. Jag har så mycket att berätta! Även om jag har suttit inne och glott så har det fan kunnat hända saker ändå. Helt okej bra saker. 


http://www.youtube.com/watch?v=_EFxCXncwsE&translated=1  



Jävla pinsamt med folk som inte kan erkänna att dom har fel.

Nu ska jag snart hoppa i sängen.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men slit med dig nån på en fika då, elle rbe nån komma hem till dig :)

2009-11-09 @ 17:45:01
URL: http://www.metrobloggen.se/Lindy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0