Draft: Okt. 14, 2009

Före lunch.

Jag är strängt upptagen med att planera viktiga saker för tillfället. Försöker komma på vad jag ska klä ut mig till när vi spelar på Ten minutes den 4 november. Som lite onödig kuriosa så kan jag förtälja att jag fick för mig att spektaklet var nästa vecka på onsdag, detta meddelade jag mina bandkolegor och vi satte igång att repa, planera och träna in så mycket som möjligt för att hinna. Allt reddes ut och klargjordes igår då jag slängde iväg ett sms till Ylva om våra planer.

Jag: Hej vi vill spela på onsdag, går det?
Ylva: Imorgon?
Jag: Men nej.. Nästa.  (Här någonstans tyckte jag ändå att Ylva visade små tecken alzheimers då hon som arrledare borde veta att ten minutes var nästa vecka. Hallå liksom?)
Ylva: Vad är det nästa vecka?
Jag: Ten minutes
Ylva: Nae, den 4e november!

Japp, allting utrett. Att jag själv är med i arrgruppen och kanske borde veta lite bättre har faktiskt inte med saken att göra...

Nu, över till halloweenkostymen. Jag har tänkt att jag ska vara en man. En pirat, med mustach. Mycket mustach! Och kanske skägg också. Kanske.


Efter lunch.

Fick nyss veta av Wedis att vi ska till Kalix och Piteå den tredje och fjärde november och kommer hem på kvällen på onsdagen. Brrrra Åke kan man säga om det. Suck.. Det satt som en smack i prutten. Nu ska jag gå och repa fula jullåtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0