Sug min sockertopp.

Jag har ont i ryggen. Det knäcker och knakar i nederdelen av ryggen och i bäckenet när jag går. Idag är det fredag jag är inte på topp alls, för i helgen ska jag vara hos pappa och det suger. Det är inte så kul att sova på en soffa som är fem centimeter kortare är en själv. Inte för att jag trivs alls hos mamma heller nåmer men där har jag i alla fall ett rum där jag kan stänga in mig i. Jag längtar så sjuuukt mycket tills jag kan flytta hemifrån för jag vantrivs så oerhört.

EN bra sak har hänt idag, hittade ett par fantastiska skor och..det var det...


Kommentarer
Postat av: Ylva

nya skor är ju alltid nice. Men köpte du dem eller?

2009-10-16 @ 21:36:06
URL: http://metrobloggen.se/vinterland
Postat av: maria

.. och det blir inte bättre med tiden. Den bittra sanningen, du kommer längta bort tills du väl sitter i din egna lägenhet. För det är så jävla nice.

2009-10-17 @ 13:00:54
URL: http://mariaedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0