I can't just be breathing out of sympathy for you

Den här eftermiddagen har jag varit tvärarg, ledsen och bara allmänt skitförbannad. Men..varför det då? Varför har du varit så arg och sur Sofia? Vet inte. No idea.

Men jag gick på en promenad med Maja, vi pratade och jag berättde. Det var skönt. Skönt att ha någon som lyssnar, någon som bryr sig och som kanske inte har någon lösning på problemen utan som bara lyssnar. Nu mår jag mycket bättre och jag antar att man måste få lätta på det tunga och dela med sig av det till någon annan som orkar hjälpa att bära lite.

Jag försöker hitta på något att göra, spela något spel, lyssna på lite musik eller titta på någon film.
Skulle ha vart hos Ylva och kolla Brokeback Mountain ikväll men hon stack till Sandra så jag får underhålla mig själv. Läser lite bloggar, är just nu inne på Kissie's blogg, hon har tydligen förstorat läpparna genom att injesera något grejsimojs som jag inte vet vad det kan vara. Ser lite ut som två våta, svullna blygdläppar tycker jag hihihihihihihihi.

Nä houf..vill hitta på något men jag ids inte riktigt, ska nog titta på Robin's och sedan titta på No country for old men, har velat se den jättelänge men det har inte blivit av. Rolig lördagskväll, eller hur? Hade egentligen tänkt att gå ut men eftersom jag måste spara pengar till Stockholm så kan jag inte handla någon booooze.


We can fight our desires
Ooooh but when we start making fires
We get ever so hot
Ooooh whether we like it or not
They say we can love who we trust
But what is love without lust?
Two hearts with accurate devotions
Oooh but what are feelings without emotions?
 
I'm going in for the kill
I'm doing it for a thrill
I'm hoping you'll understand
and not let go of my hand


Usch nu har dom hängt handdukstvätt här inne i vardagsrummet också, det luktar inte gott kan jag säga. Badhus och svettigt kön. Nu ska jag se film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0