Rocket man

Stjärt också! Ibland har man inte så mycket tur med sig. Blev sjuk igår vilket INTE var okej eftersom jag och Ylva ska åka till Stockholm över helgen. Det är så jävla typiskt att det finns inte. Men jag SKA fan till Stockholm, måste börja packa lite idag då. Alltid när jag packar så packar jag alldeles för mycket och tar med onödiga saker.

Men det är ju självklart att jag ska ha med den där klänningen som jag inte har användt på två år. En massa par öronhängen trots att jag aldrig brukar byta. Två jackor, för vem vet, jag kanske slarvar bort den ena? Massa krämer som jag aldrig använder när jag är hemma, minst sju par ögonskuggor och så väldigt mycket vidare. När jag åker till Göteborg på sommaren så har jag alltid minst 12 kg i min ryggsäck hihi.

Jag har druckigt flera koppar med te, fler glas vatten, gjort en stark soppa med chili vitlök och linser och pressat alvedon. Mår lite bättre nu, så det är bara vänta och se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0