hoho

Sådär, nu har jag stigit upp ur min grav. Runt 13,5 timmars sömn blev det. Jag tycker jag blivit rätt duktig på att sova. De tar sig sa mordbrännan.
Nåväl. Märk väl att jag skrev nåväl, jag har bestämt sedan länge att jag inte ska skriva nåväl därför att andra gör det och man kan ju inte vara som alla andra. Men nu blev det så automatiskt och det ska inte upprepas.

Jag har en tvångstanke att jag inte ska vara som alla andra. Särskilt när det gäller att utrycka sig, kläder och annat sånt som har med utseende att göra. Men då menar jag inte heller att jag är så extrem att jag går runt i en svart kappa med nitar, röda gymmiöron, rävsvans där bak och ett hundhalsband där det står slyna på. Nej inte riktigt så. Men exempelvis om alla skulle börja köra med blåa skjortor bara för att det var mode så kan jag absolut inte ha en blå skjorta. Det känns bara så fel. Eller en skinnjacka, jag kan inte använda en skinnjacka. Varför? För att nästan alla har en skinnjacka och det är bara några av dom som använder den som den riktigt passar på. That's it.

Nu ska jag kika en film.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Du råkar möjligtvis inte syfta på den där tjejen vi såg i Gamla Stan med det där med nitar, kappa, röda gummiöron och rävsvans? ^_^

2009-10-28 @ 13:41:42
URL: http://metrobloggen.se/vinterland
Postat av: Sofia

Jo det var exakt henne jag syftade på hihihi ^__^

2009-10-28 @ 13:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0