Wasted words

Jag är så riktigt dåligt humör, vill bara gråta. Är fortfarande sjuk efter en vecka och det är inte alls kul. Jag låter för fan som Duffy! Var upp på stan för att kika efter en present till en kompis men jag var tvungen att gå hem för min näsa rann så in i helvete. På golvet och på kläderna, helt jävla sjuk! Det hjälpte inte att jag snöt mig tusen gånger, det var som att det bara blev värre av det. Har faktiskt aldrig varit med om något liknande. Sen tror jag hela tiden att jag är på bättringsvägen så jag har inte vett att hålla mig inne heller.  Jag blir så ledsen i ögat av det här..

Igår vaknade jag rätt så tidigt, gick till TT och försökte plugga lite på texten som jag ska sjunga Kalix nästa vecka. Jag vet inte ens längre om jag kan sjunga den nu när jag fortfarande är sjuk. Gick hem och kikade tv hela eftermiddagen. Maria upplyste mig vid middagsbordet att "det finns faktist något som heter nässpray!" Jag tackade för den upplysningen och återgick till mina biffar. Om ni undrade vad vi åt så åt vi biffar. Vi äter fan alltid biffar nu för tiden, min mammas fantasi går på tomgång och jag blir fan trött i huvudet av all biff.

I alla fall så drog vi oss upp på stan efter middagen mamma och jag. Det var nämligen tjejkväll på stan denna torsdagskväll. Sebastian skulle köpa nya skor på Inter sport så han följde med oss. När vi kom fram till skohyllorna pekade han på ett par svarta puma skor för 900 kr. "900 kronor! Är du helt jävla galen?!" säger jag, tjejen som någon halvtimma senare strosade in på Dojjan och köpte ett par kängor för 1000 kr. Ibland så är jag rätt orättvis.
Men innan jag köpte mina älskade kängor (DOM ÄR MINA BEBISAR!) så gick jag och mamma till systemet för mamma skulle köpa vin. När vi står i kassan i väntan på att få betala så står mannen framför och försöker fatta var han ska sätta in sitt kort eftersom det är ett kort med chip. Han vrider och vänder på kortet och försöker stoppa in det i alla öppningar på kortläsaren som han kan hitta. Kassörskan hjälper honom, han slår sin kod och väntar på att den ska godkännas. Då plötslig drar han ut kortet innan allt är klart.

Kassörska: Nej nu drog du ut den för tidigt, nu måste vi göra om.
Mannen: Oj då, ja så kan det gå.

Han stoppar in kortet igen, slår koden och väntar på att den ska bli godkänd. Men så gör han om samma misstag igen och drar ut kortet för tidigt igen.

Kassörskan: Men nu drog du ut den för tidigt igen!
Mannen: Ja det säger min fru också.
 
Det var så jävla kul även om det kanske inte låter så roligt, han var så jävla snopen haha

Sen köpte jag mina skor och jag drog högsta rabatt och fick dom 200 kr billigare, sen köpte jag en jättefin skjorta på JC.  Och lite annat som inte är värt att nämna.

Gick över till Ylva vid 9 då hon bjöd hem mig på vin med orden "Jag ska bli så jävla full!" Ylva vart inte full. Jag vart full. Jag vart jättefull och började fundera på vilka män som kunde tänkas raka pungen varje dag. Sen övergick jag till att tänka på om någon idiot råkat skära sig i pungen under rakning. Det gick så långt att jag till och med smsade en stackare för att fråga om han någonsin råkat ut för detta (förmodligen) smärtsamma snesteg. Han svarade inte och tur var väl kanske det.. Jag blir så konstig när jag blandar sprit med vin. Jag berättade för Ylva att en kamel minnsan har tre pucklar bland annat.

Nu ska jag snart iväg på middag och innan det ska jag kolla lite på tv. Jag har tittat ovanligt mycket på tv den senaste tiden, minst en timma om dagen och det är mycket för att vara mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0