Monday monday

Klockan 1 så har vi skolfoto, det är bestämt att vi ska ta ett vanligt och ett plojfoto . Vi ska vara en massa olika artister men jag har inga kläder med mig så jag hoppar nog om jag inte hittar något i dramasalen. En riktigt kul idé, Johan ska vara Bob Dylan vilket kommer bli riktigt bra med hans krulliga hår och allt. Jag kommer att göra allt i min makt för att få honom så lik som möjligt.

Hoppsan hejsan, vart ett litet avbrott i skrivandet för brandlarmet började tjuta. Brandlarmsövning igen.

Just nu så slår jag lite på Elias mage och påpekar att han blivit tjockis, ironiskt nog så skulle han köpa gymkort idag. Nu ska jag gå och ha engelskalektion med min otroligt sega engelskalärare som glömmer bort allt och alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0