8 oktober

Det är verkligen konstigt att livet blir så mycket enklare så fort det närmar sig helg. Det är verkligen så. känns som om någon har haft händerna runt omkring halsen på en från tisdag kväll och sedan släpper efter och man kan andas igen på torsdag morgon. Men nu blir det lite enklare då jag slipper mattelektionerna, sjuuukt skönt.

I skrivande stund sitter jag på TT och "vaktar" fiket åt Åsa som åkte iväg för att handla. Lämnade igen sju skivor till biblioteket som skulle vara inlämnade idag. Ofta man hinner lyssna igenom sju skrivor på en vecka? Jag vill gärna lyssna ignom en skiva fler gånger för att se om den fortfarande är lika bra eller lika dålig, men det hinner man ju verkligen inte med om man bara får ha dom i sex dagar. 

Innan Åsa gick så granskade vi tangentbordet på kontoret. Noga. Vi konstaterade att det var riktigt skitigt och äckligt. Vände upp och ned på det och knacka det i bordet några gånger vilket vi inte skulle ha gjort. Ut mellan tangenterna kom naglar, hudflagor, skit, hår (säkert könshår) färgflagor, lite damm, kaksmulor och ännu mer skit. Mums!  Nu har jag säkert fått svininfluensa, cancer, diarré och alla möjliga könssjukdomar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0