Hard to handle

DUNK DUNK DUNK! Vaknar av att det dunkar och vibrera i hela lägenheten. Klockan är 10:42, så nog fan får dom lov att dunka på om dom vill. Går ut i köket, där står Tommy på knä och klyver renkött med en fucking yxa.
"Jävla yxjävel!"
Hmmmmm...?

Anyway.

Det var trevligt igår när jag hade lite födelsedagsfika med några vänner. 11 stycken vart vi och hela förmiddagen höll jag på att stressa ihjäl mig för att hinna allt. Baka, duscha, städa lägenheten, tid hos optikern, handla, köpa biobiljetter, göra mig iordning, skära upp frukt, fixa ljus och vidare och vidare.
Jag kom nästan till en punkt då jag höll på att börja gråta för att jag inte trodde att jag skulle hinna allt innan klockan 4. Som tur var hjälpte mamma mig när hon kom hem från jobbet. 

Men som sagt så blev det MYCKET trevligt och vi pratade om allt mellan himmel och jord. Religion och homoäktenskap vart en hårt disskuterad potatis. Även kriget i mellanöstern och om alla olika estetare...
Mycket skratt och för lite stolar. Det får jag fixa till nästa år.

Eller kanske inte..för nästa år kommer jag inte vara hemma. Jag kommer att befinna mig krypandes på någon krog med dödslängtan.

Jag drömde föresten om krogen inatt, jag drömde att jag blev insläppt på Arran av en kvinnlig vakt som matade alla som kom in med P-piller. Weird...

Ikväll ska jag se Flickan som lekte med elden med Maja och Hanna. Ska bli riktigt kul.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Från min synvinkel: Jag vaknar av att någon stirrar på mig när jag ligger i sängen. När jag fäster blicken mot dörren står en man med håret på svaj och glöd i blicken, och med en gammal yxa i ena näven. " Hehe, jag ska bara hämta yxan.. vi hörs sen.." Jag hör honom försvinna & hur han låser in mig i lägenheten. ?!

2009-09-20 @ 13:09:25
URL: http://mariaedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0