Stuck In A Moment You Can't Get Out Of

Jag förstår verkligen inte vad onsdagar har emot mig. Redan på morgonen känns allt så drygt, segt och jävligt. Bara onsdagar är så. Men hitils har den väl vart helt ok. Vi mixade färdigt våran låt som vi spelat in på ljudtekniken och måste säga att jag verkligen blev nöjd med mitt resultat, nog för att det inte var sådär jättesvårt och jättemycket att mixa, men ändå. Sitter och lyssnar igenom den på telefonen just nu.

Försöker minnas vad som hänt dom senaste dagarna (jag tar nog tillbaka det där om att jag inte ska skriva så mycket vad som hänt och vad jag gjort) men mitt minne sviker (igen) Det är inte första gången den gör det (eller sista) (nu ska jag sluta skriva paranteser)


Igår kände jag mig värdelös trots att jag vet att det är mitt eget fel, att jag inte kan göra något och ta tag i saker, det skäms jag för. Att jag inte kan och att jag faktiskt inte vill.

Jag vill betyda något förnågon.


Kommentarer
Postat av: Hanna nutti

för mig betyder du något :)

2009-09-30 @ 17:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0