PS.

Åhhhhhhhh! Idag är en klago, trög, trött, chill, mysbyxor och varmchokladdag. Går skola till 17:40 så det känns...inte såå kul. Vi ska snart börja med ljudteknik, sedan har jag hål till 11:50 då vi har kör. Men jag tror inte att jag ska vara med, har ont i halsen. Så då har jag hål till 13:30. Sen när jag slutat ska jag hem och ta på raggsockarna, koka varm choklad och förhoppningsvis så har jag lånat Ylvas Twilight som jag kan ligga och läsa med under täcket. Men just nu känns allt himmla jobbigt och krångligt. Regn ute, regn inne, regn i sinne.

Kommentarer
Postat av: majasåklart....

nåå.. lilla räkan. Imorgon är en roligare dag! HJAMPIS OLYMPICS! HOPE YOU ARE READY !!!

2009-09-09 @ 17:50:10
URL: http://mraattamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0