Unknown caller

"Oj! Något gick fel. Försök igen senare"

Jag får lite småpanik när inte facebook funkar som det ska. Har blivit något av en facebooknörd nu mera och loggar in minst 20 gånger om dagen. Men det är ju där som man får reda på allt. Vad folk gör, vad folk har gjort i helgen, vad dom ska göra dom närmaste timmarna, vilka som varit tillsammans, vilka som är tillsammans, vilka som känner varandra och vilka som inte känner varandra och hur man känner varandra. Man slipper fråga allt som man vill veta helt enkelt. Man slipper visa att man är nyfiken fast man är så nyfiken så man nästan hoppar upp och ner i stolen och brölar rätt ut. Nej förlåt, det sista var en smått överdrift.

Min mamma är svag för alla sorters kriminalserier. Alla dessa jävla serier! CSI New York, CSI Miami, Beck, Wallander, Life on Mars, Ett fall för Frost, Folye's War, Morden i midsomer  Damernas detektvibyrå, Criminal Minds, Law & Order ja gud vet allt. Tycker det är helt meingslöst att titta för jag listar alltid ut mördaren efter halva. Alltid. Tittade 20 minuter av Morden i Midsomer för en stund sedan och nu när jag vände mig om mot TV'n hade jag rätt även denna gång. Hah!

Nä men allvarligt, jag tittar nästan aldrig på TV. Kan kolla typ Simpsons och Family Guy ibland. Min pappa har blivit helt frälst på Family Guy. "Det här är helt sjuuukt bra!" Han tittar varenda avsnitt. Gordon Ramsey skrämmer skiten ur mig!

Medans jag sitter och skriver det här inlägget som jag inte kan koncentrera mig på att skriva längre surfar jag runt halva internet efter någonting intressant. Hittade en massa om roliga (?) sexuellaläggningar på Wikipedia. Parafiler. 

http://sv.wikipedia.org/wiki/Parafili


Nu ska jag sova.
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0