Dropout

Igår vaknade jag vid halv 11, drog mig upp fort som fan, kokade gröt och åt en macka. Sen gick jag till TT. Fick i uppgift av Stenne att dammsuga scenen. Var inte det enklaste och jag råkade bryta av dammsugarmunstycket.

Jag: Stenne..jag råkade göra sönder dammsugaren.
Stenne: Du ska använda dammsugaren till att dammsuga med. INGET annat!

Sandra kom dit, vi pratade bland annat om vilken tid Ylva kunde tänkas komma så att vi kunde gå på marknaden. SMSa henne vid 12. "Har just duschat så det tar en liten stund innan jag är klar"
Sandra tippade på att hon skulle komma vid 2. Vid halv 3 tiden kom hon och vi kom iväg till marknade vid 3. 

Efter att vi kastat några ointressanta blickar på dom få stånd som i år behagade att komma till den lilla staden Kiruna gick vi till biblioteket. Jag sprang runt och letade efter böcker och Anders (Ellens pappa) för jag behövde hans hjälp i jakt på diktböcker och Billie Holidays biografi. Hittade även U2's nya skiva Line on the horizon som jag lyssnat på repeat dom senaste fem timmarna.

Vi fick skjuts sedan hem av Reima till mig där vi drack te och chillade framför TVn tills jag skulle på kräftskiva hos pappa. Var mycket mycket trevligt må jag säga. Jag, Sebban, Pappa, Tommy, Inger, Johannes och Tina. Det blir alltid bäst med lagom mycket alkohol. Haha!

Vid 8 drog jag hem, lyssnade musik och drack lite vin. Blev sedan bjuden på kaffe hos Johannes. Mattias körde ett helt Doobidoo program som Lasse Kronér i kostym med plastflint och kulma för mig och Johannes, var längesedan jag skrattat så mycket. Sedan drack vi kaffe, pratade om allt inom musik och chillade. David dök upp vid 12. Då drog vi ner till Statoil handlade lite gick hem igen och kollade Team Amerika. Kom hem vid 4 och är lagom trött nu.


Kommentarer
Postat av: ylva

jag kom för fan tio i två. men jag gick till busstationen och lämnade gitarren, IF YOU REMEMBER?

2009-09-05 @ 20:49:04
URL: http://hundtrick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0