Bitch

Jag har blivit smått besatt av post-it lappar och bläckpenna. Låter kanske konstigt men det är så roligt att skriva med bläck. Så nu skriver jag upp allt nödvändigt och icke nödvändigt.

Hmmmm, jag har inget att skriva längre. Har märkt att jag på senare tid börja skriva här i bloggen om vad jag gör och har gjort "denna dag" Vilket inte är bra, för jag vill inte ha en sådan slags blogg. Det känns tråkigt och man skriver så dåligt. "Och sen var jag på stan och sedan gick jag hem och åt middag och sen tittade jag på TV" Allt blir så boooring, trist och tråkigt att läsa. Även för mig, det är inget kul att skriva om sånt. Visst, självklart så skriver jag om vad jag gör men det är bara för att jag ska kunna halka in på kanske något ämne som varit aktuellt under dagen och som jag funderat mycket på.
  
Jag har också märkt att det är mycket enklare att skriva när man är ledsen, nere och hatar livet. Allt bara rinner ur en, bra saker, saker som man tycker betyder något för stunden och som kan vara vackra. Eller om man längtar till något, eller om man saknar någon riktigt mycket.

Jag kom just på att jag har jättemycket saker att stå i, så nu måste jag smyga iväg.

Hej då

Fast egentligen. Varför säger man hej då i en blogg? Man får ju ändå ingen respons. 

Hej då


Jag har ont i benet, så att ni vet.

Hej då.


OCH nu måste jag verkligen gå och kissa!

Hej då.


Just ja, det var ju meningslöst att säga hej då i en blogg. Fast det kanske är en smak sak? Men jag ska aldrig börja med det.

Hej då.

D'oh!














 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0